Tuesday, December 18, 2012

Si Tamil :D




pada suatu ketika dahulu
satu pertemuan yang kita tak duga
kau dan aku bertemu
disatu tempat yang jauh
mungkin inilah yang dinamakan ketentuan tuhan
tetapi tidak lama selepas itu
hubungan kita terputus ditengah jalan
aku terus dengan kehidupanku
dan kau juga begitu
sepi hatiku kehilangan sahabat sepertimu
tidak dapat kulupakan kenangan bersamamu
tapi kini kau tidak lagi dimataku
tapi ada dihatiku
dengan ikatan persahabatan yang kukuh
ikhlas dari hati kita berdua
akhirnya kita bersua juga
dan kuharapkan pertemuan ini
berakhir dengan ajal yang ditentukan olehNYA
bukanlah kehendak aku
ataupun dirimu

kadang-kadang dalam hidup ni kita lupa untuk menghargai orang yang ada didepan mata
kita sering teringat pada mereka yang jauhh yang sering membuat kita gembira
tapi
kita tak pernah endah akan mereka yang berkecil hati
dan
berjauh hati
itulah saya,saya sering abaikan orang yang ada depan mata saya
mungkin itu satu kesilapan saya
dan
hari ini saya memohon maaf kepada seseorang
kerana
dia telah berkecil hati dengan saya dan meluahkan isi hatinyaa!
Chopp!
bukan isi hati yang cintan-cintun tu
tapi isi hati ketidak puasan hati
dia kata saya sering lupakan dia
hehehe!
entahlah!
mungkin saya terlepas pandang mungkin
jadi saya nak memohon ampun.
dia ni saya kenal agak lama,dari kampus lagi
kami kenal dalam keadaan yang tak dijangka
kenal tetiba kenal
lepas tu boleh rapat pulak.
pelik kan?
dia lecturer dan saya student
tapi kami boleh jadi sahabat yang baik!
kadang-kadang dia ada waktu saya memerlukan,
saya je selalu takda waktu dia perlu.
hmmmm!
kejamkan?
tapi itu bukan niat saya,
kadang-kadang saya rasa saya tak patut masuk campur hal yang tiada kaitan dengan saya
sebab tak nak nanti orang cakap saya busy body!
diam itu lebih baguskan?
jadi
saya kena pujuk si lecturer ni agar tak merajuk!
pujuk?
oh mannn!satu kelemahan saya tu.
hehehe!
tapi saya cuba!cuba untuk memujuk agar takda hati yang disakiti lagi :)
kepada
Nur Farhana Bt Abd Wahid,
aku minta maaf kalau aku ada buat silap kat ko,
aku tahu selama ni aku ada sakitkan hati ko and buat ko kecik hati kan?
so dari hujung rambut sampai hujung kaki
aku minta maaf!
say cheeeseee! :)
aku tahu selama ni ko banyak tolong aku,
ko bagi semangat masa aku jatuh,
walaupun kita pernaha da kisah lampau yang mengecewakan
tapi ko tetap terima aku sebagai sahabat ko!
dan
aku hargai itu! :)
aku harap kita kan dapat jadi sahabat yang baik sampai bila-bila!
aku sahabat dan ko sahabat!
hehehe!
kan?:)
aku tahu kadang-kadang aku comel sangat sampai buat ko ketawa.
tapi nak buat cane kan?
aku tak dapat nak kawal kecomelan aku neh!
atototo!
aku redha dengan pemberian Allah!
waahhh! :D
walaupun kadang-kadang ketamilan ko tu buat aku annoying.
tapi aku nak ko tahu,
hanya ada sorang je T.A.M.I.L untuk aku,
iaitu ko!
si Tamil yang gedikkss :P
HAHAHA
jangan marah keeyh! 
nanti cepat tua!
ok la,sampai sini je aku nak tulis.
hope kita 0-0 keyh?
takda dah heart2 feeling bagai smua!
ketipakan semua itu!
ceeeyhhhh! :D

p/s : aku doakan ko menjadi seorang anak yang berguna untuk abah dan mama,semoga dipercepatkan jodoh,dilimpah rezeki yang melimpah ruah,dirahmati Allah dunia Dan akhirat!
:)
hope our friendship ni akan kekal sampai bila-bila :)
yeaaah!
*kekadang aku over tapi over tu comel*


nah gambar aku yang macho lagi bergaya untuk tatapan seantero dunia! :D

No comments:

Post a Comment