Friday, December 21, 2012

Satu Saat ! :


                                             

Sahabat Aku Suka Dengar Lagu Ni.
walaupun aku tahu dia tak tahu yang aku tahu! :P


Sahabat :)
korang mesti ada sahabat kan?
aku pun ada juga.
tapi aku dah hilang dia.
sahabat yang aku boleh kongsi ape pun.
aku rindu dia.
aku sayang dia sangat!
aku tak mampu nak tanggung rindu ni dah.
serius aku sangat rindukan dia.
kalau aku mati pun,aku nak dia ada bersama aku.
kalaulah dia tahu betapa aku rindukan dia.
tapi
mungkin ini yang dah tertulis.
persahabatan aku dan dia putus sebab cinta.
cinta yang aku rasa tak patut ada
tapi aku tak boleh kawal dah ape yang aku rasa.
sampai satu tahap aku tak boleh tengok gambar dia.
kenapa?
sebab aku rindu dia!
rindu sahabat aku tu!
kan bagus kalau dia tahu,
aku harap sangat satu hari nanti aku boleh jumpa dengan dia walaupun cuma satu saat.
aku cuma minta satu saat je :)
dia je yang banyak tahu tentang kisah hidup aku.
kami tak simpan rahsia walaupun satu,
semua kami share sama-sama!
aku rindu waktu dulu-dulu.
selalu makan aiskem purple dengan dia.!
makan sampai sorang dua kekadang.
then pusing unisel sama-sama
berdua dengan dia.
cerita tentang apa je!
rasa bahagia sangat!
sumpah aku rindu waktu tu,.
kan bagus kalau masa boleh berulang balik!
aku nak masa tu je!
dia faham ape yang aku mahu,
dia faham apa kehendak aku!
tapi.
aku yang selalu rasa bersalah sebab aku punca hilang dia!
hilang mungkin tak akan dapat balik sahabat cam tu
sumpah aku rindu!
kitaorg suka share minat yang same
selalu share resepi yang kitaorg masak
then mesti gaduh!
dua-dua sengal kambeng!
sorang hot setap then sorang hot sentap!
bestkan?
aku rindu sangat waktu!
tapi semuanyaa dah takda.
aku sorang-sorang tanpa dia.
aku perlukan dia untuk dengar ape hati aku fikirkan sekarang!
aku tak nak banyak!
satu saat pun dah cukup untuk aku!
cara dia layan aku.cara dia bercakap dengan aku.cara dia msg dgn aku!
aku rindu saangaaat!
rindu setengah mati
sampai haritu aku tak bagi yana letak gambar avatar dengan dia.
sebab aku rasa bersalah,rasa bodoh dan rindu sangat-sangat!
aku cuma mampu berdoa agar satu hari nanti Allah akan pertemukan aku dengan dia semula!
aku cakap aku nak luapakn dia.
tapi aku tipu,aku memang tak boleh nak lupakan dia.
aku nak dia balik sebagai sahabat aku!
kita penah janjikan sahabat sampai mati?
dia selalu cakap,
kalau rindu dia berdoalahh
mengadu pada ALLAH!
dan itu yang aku buat setiap kali aku solat!
aku harap Allah makbulkan doa aku.
walaupun peluang tu mungkin takda untuk aku
aku tetap tunggu dia. :)
dia sahabat,dia teman,dia pujaan hati,dia segalanyaa untuk aku!
aku rindu kau
'Ubaidah Somadiyah Bt Hashim!
aku rindu kau setengah mati
aku minta maaf sangat!
3 tahun kita kenal 
tapi aku minta cuma satu saat je :)

No comments:

Post a Comment