Sunday, December 16, 2012

Gula-Gula Hati


 G U L A - G U L A H A T I


Muara Hati?
korang mesti pernah dengar kan lagu ni?
OST drama yang meletop adam hawa tu
penyanyi dia lak Dato' ct and hafiz.
dalam masa yang sama lagu ni feveret gula-gula hati saya
hahaha!
hey!korang perasan tak?
aku suka update blog sekarang neyh!
hehehe!
tak tawu la nape,maybe mood nak bercerita tu banyak sangat.,
tapi kalau malas sampai berbulan-bulan tak update kan?
dan
Hari ni nak bercakap pasal seseorang.
seseorang yang dah lama kenal tapi baru nak rapat maybe.
hehehe!
kenal melalui facebook dalam bulan 6 rasanya.
bertukar number telefon dan berwhatsapp tapi terberhenti seketika.
kemudian bertemu semula diFB dan bersambung ditwitter.
drama melayu sgt kan?
HAHA
sorry,saya memang minat layan drama melayu!
*pengakuan jujur*
nama dia tak leh nak mention la kat sini.
sebab dia tu agak pemalu.
pemalu ker?
pemalu la sebab dia selalu malu-malu dengan saya.
haaisshh!geram pulak dibuatnyaa!
yang penting kitaorg ni selalu berunmensi di twitter :)
tapi xda orang tahu pun.
senyap-senyap je kitaorg buat kerja ni.
hehehe!
then,
kami pun bertwitter.
dia ala-ala cinta muka buku la.
tapi ni cinta twitter!
kihkihkih :D
dan
ada satu perasaan yang ada dalam diri saya ni.
dia tahu saya pun tahu,
suka?
mungkin!
cinta?
mungkin jugak!
sayang?
lagi mungkin!
hehehehe!
saya pun tak tahu nak cakap ape.
perasaan suka kat dia tu cam bergolek-golek datang!
cam main bowling tuh!
hehehe.
mesti korang berteka-teki siapakah orangnya kan?
hehehe!
clue dia?
dia seorang mahasiswa IPTA  :D
jengjengjengjeng!
harap-harap la nanti kitaorg ada satu relationship yang kukuh!
harap sangat!
sebab hati ni cam dah tergolek-golek dah!
haaaissshhh!
tak tahu la nak kata!
untuk awak tu,harap memahami la maksud dihati saya eh?
tapi,
lebih elok berkenalan dengan lebih rapat dulu 
sebab saya tak nak satu hubungan yang terburu-buru
nanti tak akan kemana-mana punya la kan?
sebab bila kita ingin memberi hati,kita kena pastikan yang hati tak akan disakiti :)
sebab benda ni melibatkan hati dan perasaan!
perasaaannn tu?
satu benda yang amat sulit dan sukar untuk difahami ok!
kepada si gula-gula hati
hope awak baca sebab saya tulis khas untuk awak! :D
walaupun saya tak tahu ape perasaan awak untuk saya
cuma saya nak awak tahu yang saya sayang awak dari jauh :D
jaga diri!
jangan nakal-nakal taw!
nanti saya babap.
HAHA!


saje gedik-gedik nak selitkan gambar ni!

p/s : awak,walaupun kita tak pernah tahu apa yang kita rasa,tapi perasaan tu akan sentiasa ada :)

next post ialah pasal lecturer a.k.a tamil yang merajuk tapi nak dipujuk!HAHA


No comments:

Post a Comment