Sunday, December 9, 2012

Ajari Aku!

AJARI AKU - ANUAR ZAIN

Ajari aku 'tuk bisa
Menjadi yang engkau cinta
Agar ku bisa memiliki rasa
Yang luar biasa untukku dan untukmu

Ku harap engkau mengerti
Akan semua yang ku pinta
Karena kau cahaya hidupku, malamku
'tuk terangi jalan ku yang berliku
Hanya engkau yang bisa

Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti, semua inginku

[ajari aku 'tuk bisa mencintaimu]

[ajari aku 'tuk bisa mengerti kamu]

Mungkinkah semua akan terjadi pada diriku

Hanya engkau yang tahu
Ajari aku 'tuk bisa mencintaimu



Ajari Aku Untuk Bahagia Walaupun Ia Cuma Sesaat!

hey!korang,lama gila tak update blog ni kan?mesti dah ada sarang laba-labah bagai.
sorry la,busy sikit sebab tanam anggur kat belakang rumah.
katanya!
eh?btw korang dah dengar belum lagu anuar zain yang ohsem gila tu?
ala..
tajuk dia ajari aku tu!
korang wajib dengar taw!
sebab sangat best gila!
hahaha!
btw korang,saya terpaksa delete beberapa post yang lepas.
sebab saya rasa post cam tu tak layak ditulis oleh orang yang bodoh macam saya :)
tapi tak nak cerita lah!
nnt boleh terluka dan berdarah-darah.hahaha
sekarang kita tutup buku lama then bukak buku yang baru k!
haha.
so korang kalau nak bagi hati sesape.kena cermin diri dulu.
sebab
"pengorbanan terbesar seseorang dalam hidup ialah dengan mencintai orang lain dengan sepenuh hati,
tapi kadang-kadang itu boleh jadi kebodohan terbesar yang pernah kita lakukan"
 ok.
tak nak la cakap panjang lebar sebab benda dah lepaskan?
so buka buku yang baru kita tutup bukan yang lama
kita jangan harap orang untuk faham kita tapi kita cuba faham orang!
tak salah kadang-kadang nak beralah or bertindak bijak!
kepada awak yang saya pernah sayang tu.
hope awak happy dan ceria selalu k
im still ur zel!
tapi awak dah tak da dalam hati saya dah! :)
thank you!
nak cuba searching someone yang boleh buat saya jatuh hati tergolekkk2!
:)
wahhhh!
ayat tak nak kalah kan?
ok semua!
jumpa lagi keyhh!
peace yeaaah!


eceh!selitkan sikit gambar yang tak seberapa nih! :D







bye korang!
asalamualaikum :)



No comments:

Post a Comment