Sunday, May 22, 2011

Sundae!itu kamu..

Hai McflurrY!cerita kali ni pasal sundae...alar sundae aiskem mcd 2..hahah!xdala..sundae ni peneman hati aku.aku terjatuh cinta kat dia sbb main tarik tali..tarik punya tarik,aku tertarik lak hati dia..haha!gedebush!jatuh cinta..wink~~pd mulanya smuanya indah tapi makin lame mcm2 rintangan yang kami tempuhi..tapi aku suka dan aku bhagia sbb sundae ttap kuat bersama aku..thanks sundae!ILY..

Tapi sejak kebelakangan nih kami asyik gaduh..aku pun xtawu nape..mood aku tunggang terbaik..erm!semoga Allah selamatkan hubungan kami..aku sayang dia..dan mula syang dia..hurm!mungkin ini terjadi sbb luka dln hati aku masih lagi berdarah..kejam ker aku bila aku menjadi sperti ini?mungkin hati aku xsame mcm org lain..aku bila kecewa payah nak sembuh,bila dah syg payah nak lepaskan...hanya Allah saja yang tahu hati aku nih...ape2 pun sundae,jgn risau sy akan tinggalkan awak selagi dalam hati ada awak...saya minta maaf sbb xjd yg terbaik utk awak...



p/s:abah sundae nak jumpa aku..weee~~

No comments:

Post a Comment