Tuesday, May 24, 2011

Permintaan Terakhir...

                  Entry yang ni lak aku tulis sbb ada kawan aku sebut pasal permintaan terakhir..hurm!org mesti xnnak dgr atau risau bila someone 2 sebut pasal permintaan terakhir kan?hurm...permintaan terakhir aku cuma aku nak semua orang yang aku sayang berkumpul didepan aku saat2 hembusan nafas aku yang terkahir...hurm..nape aku mintak cam 2 sebab itulah kali terakhir aku dapat lihat orang yang aku sayang depan mata aku..family aku,sahabat aku (ifa,mas,samil, dan baida),miss.sundae!aku sayang dorang semua..and pd kawan2 yang lain jgn lupa jugak untuk lawat jenazah aku..mungkin itu yg dpt wat aku gembira kat sane nanti kan?sedekahkan Al-fatihah utk aku dan jangan lupa doakan keabadian aku kat sana...itu aje yang aku minta...eh!nape sedih2 nih..aku xbersedia lagi utk itu..banayak lagi aku kena tambahkan amal..semoga Allah selamatkan aku dunia dan akhirat...aminnn.

No comments:

Post a Comment