Thursday, May 12, 2011

kembali ke alam nyata...

fuh!lame gyler x bukak blog nih..swang2 dah penuh...habuk dah berkilo..maaf la yer geng..sy hanya menghilangkan diri sbb jiwa xtenang...biasalah lepas makan hati berulamkan jantung...hurm...banyak kisah yang berlaku pada aku..cuma aku jer yang xtahu kemana arah tuju..hilang hati dan jiwa..jiwa terbunuh bila terlanggar dengan submarine...hahah!jadi kini aku dah kembali ke alam nya..hilang sudah kisah kara shi ku kerana dia hanya tinggal kenangan yang dh lame terkambus dek masa..kini hati mula bersinar kembali dengan kisah sundae!huhu..siapa dia??hurm...seoarng yang cuba utk kembalikan jiwa aku..adakah dia berjaya buat aku gila mcm mane kara shi pernah buat?jwapan nya hanya da pada diri dia...aku sgt rindu kenangan dulu..sgt2 rindu..wahai encik abzel..kembalilah ke alam nyata...

No comments:

Post a Comment