Monday, March 14, 2011

Masa Berperang Dengan Otak!!

Masa berperang dgn otak dah tiba...maknanya final exam sudah bermula...hahaha...dah lepas dua paper..tinggal lagi empat paper yang sgt berat..terutama hydraulic and robotic..serius aku ckp aku xpham dua subjek ni..tapi aku kan cuba yang terbaik utk score dlm subjek ni utk pastikan yg pointer aku still maintain..hahah

14hb,paper communication skill..blink2..dlm dewan yg same dgn org yg aku syg and org yg aku musuhi..tp aku xpeduli pun dgn org yg aku musuhi 2..aku hiraukan org yg aku syg jep..hahha..tapi pnas gak la punggung nih dlm 2 wlau pun dewan 2 sejuk gyler..xsngka lak paper ni senang,..alhamdulillah sgt2...sbb ape yg aku study smua kuar and aku muntahkan balik ats kertas jwapan 2..hahaha!bangga lak aku ni...

skang nih tinggal 3 paper jer lagi..so ape lagi..senjata kena tmbahkan lagi!!bertarung abzel...eh silap..danish la...! :P

No comments:

Post a Comment