Thursday, March 17, 2011

Dingin!

Hurm..harini aku cm agak dingin dengan kara shi sebab aku dah terkantoi dengan dia..tapi dia slah faham,aku just nak berkawan bukan nak curang..aku kena perli dengan dia tapi aku terima jer..sabar 2 kan separuh dari iman..aku tawu di marah kat aku tp dia xtnjuk and dia sgt rilex tp dlm hati sape yg tahu kan?aku minx maaf berkali2 dengan dia..then kejap td aku jumpa dia and bg mister potato..fevret dia la!aku tenung dia and dia pelik nape aku tngok dia cm 2 sbb dia nmpak lain sgt mlm ni..lagipun bukan senang nak jumpa dia,jd aku amik la ksempatan 2 utk tenung dia..sem dpn kan aku xda..lame kot nnt xjmpa,leh berkepul2 rindu aku kat dia nnt..kara shi2,nape la awak ni buat sy xmnentu..sy sgt syg awak..percayalah awk sorang jer yg sy syg..xda org lain..tp bila pk balik hubungan mane yg x mnerima badai kan?mustahil la kalau hnbungan 2 sentiasa baik..so terima jer la ape pun yg jadi..tp aku akan sentiasa pastikan yg hubungan kami sntiasa bhagia...sbb dialah kara shi yg aku cintai!blink2...

No comments:

Post a Comment