Thursday, March 17, 2011

Lim Kok Wing...!!

wow!itu yg terkeluar dr mulut lepas aku tiba kat Lim Kok Wing University..slah satu U yg aku impikan nak masukktp ari ni aku dpt jejak kan kaki kat sini..bukan aku nak beljar kat sini tapi setakat mmpu hntar kwn aku jer dftar belajar!hahah..U ni mmg gempak and terbaikla...wlaupun sosial sgt tnggi tp facilities yg disediakn 1st class punya!yuran xpyah ckp bnyak la...berganda2 dengan unisel punya yuran..hahaha!terberak nak bayor...!hahahah!cm rase xnak balik and nak pndah belajar kat sini..klau degree nnt ingt nak smbung kat sini..klau ada rezeki la..xpyah g jauh2 smpai melbourne!hahaha..berangan tahap gaban dh niH!suasana kat sini sgt la menarik,cantik sgt2!aku suka gyler la...gyler la belambak mamat and minah saleh!tapi bnyak yg gelap2..hahah!budak2 melayu pun dh mcm minah and mat saleh dah aku tngok,cafe dia pun dh mcm shopping complex jer!siap ada salon bagai..mmg gyler la..aku pun ape lagi,makin mngilakan diri dengan perangai yg gyler camera...penuh gak la memory fone..bukan fone aku tapi fone kawan aku..hahah!(burok gyler prangai kan?)hahaha....then after dah jnjalan kat campus 2 ktaowng pun bergerak ker hostel student..Desaru pe ntah namenya...lagi sekali wow!sebab ape?sebab hostel dia penthouse kot!ada swimming pool lagi..dah mcm kat umah aku jer...(hahahah!blagak and berangan lagI!) :P...serius aku ckp mmg best hostel kat sini..ktaowng pun g naik ats tuk tngok rumah yg member aku ni dpt..and lagi skali wow!dah 3 kali dah ni..terkejut sgt2 sebab umah nih cmpur laki ngan pmpuan..terkejut katak jap kami berenam!masing2 cam memandang diri masing ketidakpercayaan!hahahah....tp nak wat cm ner kan?terima jer la..aku just diam..sbb aku xda hak nak ckp..bukan abah aku yg punya hostel!...2 la..xsemestinya benda yg kita anggap cntik 2 akan cntik sepenuhnya..mcm Lim KOk Wing ni la..tp aku tetap nak masuk gak..tp xnak duk hostel...sanggup duk masjid yg berdekatan...(ala,sgt la poyo aku nih..tp comel)hahahha....hurm...so aku nak wish good luck kat member aku yg akan belajar kat Lim Kok Wing University!terbaik.....!

No comments:

Post a Comment