Thursday, July 7, 2011

Naik!Naik!Semuanya Naik.. :)

Hari nih genap 90 hari aku bercuti dengan gembira!
seronok kot bersuka-suki dirumah sambil kerja..
penuh la poket aku selama 3 bulan nih..
hahaha..
Tapi!!
ada satu berita yang sedih tapi aku suka..
suka ker??
lalalalala..
korang nak tawu x?
cube tepuk tangan dulu..
hahaha!
beritanya!!
tulisan pon dah merah..
so,its means gempak la kan..haha :p
semunya tentang aku naik!
sebab 2 tajuk entry cm gitu..
nak tawu ape yang naik??
mehh aku listkan satu persatu yer..
sila kuarkan kertas dan pen..
wahh1dah mcm main masak2 lak kan?
sebelum cuti aku berat aku 64 kg dan selpas 90 hari 14 kg yer!hambik..
saiz kasut aku dulu 9 jer..tap skang dah 10 yer..
saiz pinggang aku sebelum cuti 32 jer..tapi skang dah 34 okk!
terbaikk x???
sedih sngat taw x korang berita 2..
aku skang nih ngan berusaha gigih nak diet++bersenam bagai la..
baru nak bersenam kan..
sebelum ni slera makan semua naik..
yela..hari2 mak aku goda dgn masak yang sedap2!
nafsu makan pon menbuak2 la..
hahaha..
jadi..
aku nak nasihatkan kat korang semua..
jadilah macam aku..
bahagia selepas kecewa..
dont give up!!
meh aku nak tunjuk gmbar aku sebelum dan selepas..
sila2 tengok n cuci mata..
tapi!!
aku tetap nsem n comell...
hahahah :P
yang nih sebelum cuti!!handsome kan??

Yang nih gmbar terbaru..after cuti..comel gak kan?

so!
korang kalau cuti lelame..
enjoy la cuti 2 elok2..
macam aku!
hahaha...

p/s:kawan2 aku panggil aku dak demok!k fine..ada aku kesah?

No comments:

Post a Comment