Friday, November 4, 2011

Ajarkan Aku Bahasa Cinta!

Ajarkan saya bahasa cinta kita!
Orang tak akan tahu mengapa kita jatuh cinta bukan?
tapi orang akan tahu yang kita sudah jatuh cinta..
kadang-kadang sesetengah orang tak tahu apa itu cinta dan ingin belajar tentang cinta..
cinta tu senang jer nak lafaz tapi susah nak buat!
sebab bila kita dah bercinta susah untuk kita handle cinta tu..
kenapa?
sebab ada saja yang akan datang dalam ccinta kita tu..
ajarkan aku bahasa cinta..
bermaksud tolong ajarkan saya bahasa cinta yang awak cuba beri..
sebab kadang-kadang saya tak faham apa yang awak maksudkan dengan cinta tu..
sayang atau betul-betul cinta?
jadi ajarkan saya bahasa itu sebab dekat sekolah dulu saya tak sempat nak belajar..
awak,
jangan mudah ungkapkan yang awak sayangkan saya jika awak sendiri tak pasti..
awak pasti dengan apa yang awak ungkapkan?
saya ni tak ada apa-apa harta pun..
cuma saya ada awak..
saya nak awak ada untuk saya sampai bila-bila..
adakah itu salah satu bahasa cinta yang awak cuba ajarkan?
bila saya tanya saya ni siapa bagi awak,
awak jawab saya ni manusia..
saya ni manussia apa?
awak jawab lagi yang saya ni manusia "someone speacial"
adakah itu juga bahasa cinta yang awak ingin ajarkan kepada saya?
susah juga yer kalau ingin belajar bahasa cinta?
tak semudah untuk belajar bahasa melayu sebab bhasa cinta ni hanya antara dua hati..
awak gurunya dan saya muridnya!
itulah yang dinamakan cinta..
komunukasi dua hala antara dua manusia..
awak,
bukan senang jugakan kalau kita tak faham antara satu sama lain jika kita ingin belajar bahasa cinta?
jadi ajarkan saya untuk faham awak dalam bahasa cinta kita..
usaha salah tafsir apa itu cinta,.
cinta tu kan sayang?
betul ker?
Tolong ajarkan saya lagi tentang bahasa cinta mengenai itu!
yang saya tahu,saya sayang awak sangat-sangat!
dan saya hanya ada awak selain keluarga saya..
dan itu harta saya paling tak ternilai..

awak!
Ajarkan saya bahasa cinta kita!

p/s: tak semudah itu saya boleh melupakan awak setelah apa yang kita ada selama ini dan sebelumnya.. :)

Khas Untuk Awak,Manusia "someone speacial"


2 comments:

  1. salam oppa..easy to love someone but difficult to forget..

    ReplyDelete
  2. kita ambil kadang2 cuma satu hari utk kenal seseorang tapi mngambil masa yang sgt lama untk lupakannnya..

    ReplyDelete