Thursday, June 16, 2011

Fahami Diriku...

                   Hai Mr.mcflurry..hurm..hope smua sihat,dah agak lama x tulis dlm nih!cm dah ada habuk2 skit la..fuhh!ada la 2 kilo kan..hurm..haish!aku nih kalau x tulis kisah cerita aku mmg xsah dlm nih..hurm..susahkan bila kita nak puaskan hati semua orang?kenapa kita jer yg kena faham org?bila plak orh nak faham kita?kawan baik kita pun kadang2 susah nak faham kita..dekat sape lagi kita nak mngadu?selain Allah,aku suak mngadu dekat Mr.mcflurry nih..(nama Blog aku)..hurm!kisah cinta aku mmg xpernah nak berakhir..entahlah..adatlah bila bercinnta,pasti ada pasang surutnya..aku bukan nak menghukum atau nak menganiaya org atau sesape,tapi bagi aku cinta itu sangat indah kalau kita sinari dengan rindu dan kasih sayang..aku ckp terus-terang kat sini..aku mmg kurang suka bermsg atau bercalling dgn org yg aku cinta..cuma bila dah rindu barulah terhegeh2 nak cari topup or phone utk msg..


                  Bukan mudah kan kita nak buat orang 2 faham kita?susah kan Mr.mcflurry?hurm..hati mula berbisik2,adakah relevan aku dihatimu?jangan salahkan aku bila aku jadi begini,aku xminta untuk berjauhan dan bukan bermakna aku berubah hati,percayalah sayang..first aku dah sayang aku akan sayang sampai bila2.itulah aku..aku bukan orang yg suka omong kosong bila aku dah sayang..biarlah Allah yang tetntuakn segalanya..aku hanya berserah..mungkin aku masih confius, atau mungkin aku masih tercari2 ttg apa itu erti cinta yg sebenar..


                 Berikanlah aku ruang untuk bernafas buat seketika,aku xminta untuk ditinggalkan..jauh sekali tapi berikan aku masa yang paling sesuai untuk aku mncari sebuah ketenangan itu..Allah..kalau benar dia itu jodohku..Kau berikan lah hatiku sepenuhnya kepada diriya..aku x perfect dan x sehebat orang lain..aku masih perlu bnyak beljar dan mencari pengalaman hidup..fahami kehendak aku..dan kalau aku ditakdirkan bukan untuk mu,izinkan aku pergi jauh dari hatimu..mungkin Janji Allah itu bukan untuk kita.. :(

No comments:

Post a Comment